ZWROTY
Szanowny Kliencie,
dokładamy wszelkich starań aby otrzymany przez Ciebie towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak zdarzy się, iż otrzymany przez Ciebie towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić towar. Na wykonanie prawa do odstąpienia od umowy masz 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, jeśli opakowanie zostało uszkodzone po dostarczeniu przez kupującego (rozcięte opakowanie, pogniecione opakowanie, zalane opakowanie, przerwanie plomby / zabezpieczeń znajdujących się opakowaniu).
Poniżej prezentujemy możliwe sposoby zwrotu. Koszty zwrotu produktów ponosi Klient.
ZWROT TOWARU ONLINE - SZYBKIE ZWROTY
Koszt takiego zwrotu zostanie odjęty od należnej klientowi kwoty zwrotu płatności i wynosi 13zł.
UWAGA: Zwrot przez SZYBKIEZWROTY.pl nie jest możliwy dla produktów z kategorii MEDYCYNA ESTETYCZNA oraz ORTOPEDIA.*
ZWROT TOWARU - METODĄ TRADYCYJNĄ
*Szanowny Kliencie część towarów ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą. O możliwych sposobach zwrotu dla zwracanego produktu Klient zostanie poinformowany przez sklep w odpowiedzi na wysłane zgłoszenie o chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu.
W ciągu 14 dni od przyjęcia przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za zamówienie (w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone). W przypadku zamówień z płatnością za pobraniem zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy wskazany w formularzu odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi pod numerem +48 513 909 799. Można również przesłać krótki opis powstania wady na adres mailowy: biuro@tns.com.pl
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego
Podczas składania reklamacji możesz skorzystać z naszego formularza: pobierz tutaj. W przypadku nieprawidłowości dotyczących paczki (uszkodzenie paczki, ślady płynu itp.) prosimy nie otwierać paczki. Otwarcie paczki uniemożliwi wszelkie roszczenia wobec dostawcy Produktu oraz wobec Sklepu. Nieprawidłowości dotyczące paczki, prosimy niezwłocznie zgłosić w Sklepie w sposób wskazany powyżej.